Marketing
Podnikatel by měl znát trh a zákazníka, kterému své produkty nabízí. V naší abecedě se budeme věnovat diagnóze a prognóze trhu, budeme se snažit vysvětlit, v čem tkví úspěch podniku a podnikání.
-
Principy podnikání
Každé podnikání je hodně o marketingu, proto se seznamte se základními principy podnikání z marketingového pohledu.
-
Diagnóza trhu - zákazníci, konkurence
Dozvíte se zde, jak vnímat trh. V první části se zaměříme na analýzu a segmentaci zákazníků a na analýzu konkurence a vnějšího prostředí.
-
Diagnóza trhu - marketingový mix
Ve druhé části diagnózy trhu se zaměříme na analýzu vnitřního prostředí, marketingový mix apod.
-
Prognóza trhu
V této části abecedy se dozvíte, jak předvídat situaci na trhu a jak používat některé statistické metody.
-
Marketingový úspěch
Proč je někdo úspěšný a jiný ne? V posledním kroku tétoa abecedy se dozvíte, co pro svůj úspěch můžete udělat.
-