Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Marketing

Podnikatel by měl znát trh a zákazníka, kterému své produkty nabízí. V naší abecedě se budeme věnovat diagnóze a prognóze trhu, budeme se snažit vysvětlit, v čem tkví úspěch podniku a podnikání.


  • Principy podnikání

    Každé podnikání je hodně o marketingu, proto se seznamte se základními principy podnikání z marketingového pohledu.

  • Diagnóza trhu - zákazníci, konkurence

    Dozvíte se zde, jak vnímat trh. V první části se zaměříme na analýzu a segmentaci zákazníků a na analýzu konkurence a vnějšího prostředí.

  • Diagnóza trhu - marketingový mix

    Ve druhé části diagnózy trhu se zaměříme na analýzu vnitřního prostředí, marketingový mix apod.

  • Prognóza trhu

    V této části abecedy se dozvíte, jak předvídat situaci na trhu a jak používat některé statistické metody.

  • Marketingový úspěch

    Proč je někdo úspěšný a jiný ne? V posledním kroku tétoa abecedy se dozvíte, co pro svůj úspěch můžete udělat.


finance.cz finance.sk firemnifinance.cz studentskefinance.cz peniaze.sk fondy.sk uroky.sk mf.cz

Přihlášení

Zapomněl jsem heslo